Thursday, October 11, 2018

BBM3410/18- Akuarium dan ikan kekek mak eloi-eloi.

Apa khabar semua.?

Harapnya semua di bawah lindungan Allah. 

Pada hari ni saya akan menceritakan serba sedikit tentang pengalaman membela ikan perhiasan, 
Pada mulanya, saya hanya melihat akuarium di dalam bilik rakan saya. Dia membela ikan perhiasan yang cantik cantik. Ye, cantik snagat cantik kalah wanita-wanita di luar sana. Aduh, korang ini bergurau aje la. 

Akibat tarikan seperti dipukau saya tertarik untuk membela ikan dan membeli akuarium. Ini mengakibatkan saya membeli akuarium dan membeli ikan di Equine Park Puchong. Keghairahan saya untuk mencuba hobi baru ini membuatkan kawan saya juga tertarik seperti magnet. Kawan saya juga membeli ikan perhiasan dan disatukan dalam akuarium yang sama. Huhuhuhu.

Kawan saya mempengaruhi saya dengan hanya melihat akuarium sahaja membuatkan saya terpukau dan tertarik sekali. Makanya, denganh keberadaan ikan di bilik membuatkan saya dan rakan saya lebih tenang dengan melihat ikan-ikan di akuarium seperti sebuah terapi. Sekian 

No comments:

Post a Comment