Sunday, November 4, 2018

BBM 3410/18 : Nak bagitahu ni...

Aku nak bagitahu ni..

Aku ada kelas hari...

Isnin

Selasa

Rabu

Khamis..

Jumaat aku tak ada kelas.

Itu sahaja aku nak bagitahu, hahaha


Tak ada la. Aku nak bagitahu sikit ni.

Walaupun jumaat aku tak ada kelas
Tapi sesak jugak hari sebelumnya.
Pelajar akhir macam aku banyak kelas lagi rupanya.
Itulah sem sebelumnya tak nak tarik subjek
Sekarang sudah menyesal, (sikit je)

Bukan apa, waktu PITA aku sepatutnya aku luangkan bersama sewaktu sem akhir ini.
Waktu sem akhir ni aku patut bersama-sama untuk perjuangkan PITA ni.
Tidur,mandi, dan seumpamnya bersama PITA.
Entah la, korang paham ke tidak cerita aku ni. haha

Itu jelah coretan penyesalan aku tak tarik subjek sem lepas
Bukan salah aku pun sebab dan punca sebab bertindih
dan paling penting salah orang lain punya subjek.haha.

Okay kesian. itu sahaja








No comments:

Post a Comment