Thursday, November 15, 2018

BBM 3410/18: Video Proses Photoshop

Hai semua,

Minggu ini kelas amali dibatalkan.
Semua pelajar sangat bersuka-ria. Ya Tuhan suka ya amat,
Tapi Prof bukan bagi saja tak ada kelas.
Kelas amali akan digantikan dengan kelas online...

Tunggu semua pelajar di hadapan komputer riba masing-masing.
Buka putra blast untuk mengetahui tugasan yang akan diberi.
Ada kawan aku tu lain benar semangatnya.
Tunggu punya tunggu tak kunjung tiba juga tugasan online tu.
Semangat tu bukan apa nak siap awal je tu takut tempoh habis masa.


Rupa-rupanya tugasan tu diketahui melalui whatsapp je.
Tidak mengapalah, yang pasti ada tugasan tu.
Tugasannya adalah ambil video proses semasa membuat photoshop kalendar.
Masanya perlu 3 minit. Sekarang aku sedang menaip ni belum lagi siap kerjanya.
Rumit sedikit ye la aku bukannya pandai bab-bab IT ni.

Sebagai seorang amatur paling bawah dalam bidang multimedia asas ini
Aku belajar banyak perkara walaupun sikit yang aku dapat.
Ada kawan aku tu yang menolong malas aku nak sebut namanya.
Moga di bawah lindungan tuhan kawan aku tu.

Bila budak bahasa belajar subjek multimedia mana la tahu boleh jadi pakar
IT pakar ekonomi jaguh sukan juga jutawan berkereta jenama negara megah
menyusur di jalan.Alam siber teknologi terkini kejayaan semakin hampiri...
 Haaa. nyanyi lagi nyanyi..!!!

Sekian. inilah video tugasan tersebut. Biasa biasa je..Selamat menonton teman-teman.











No comments:

Post a Comment